Monika Windsor - ředitelka školy, třídní učitelka 3.C, učitelka občanské nauky, učitelka dálkové formy studia
Monika má letité zkušenosti s vedením mezinárodního týmu v oblasti soukromého školství. V minulosti se podílela na tvorbě a realizaci projektů v oblasti vzdělávání. Jejím úkolem je spoluvytvářet školu, do které se děti, učitelé i ostatní zaměstnanci budou těšit. Její filozofií jsou „otevřené dveře“ pro každého. Těší se na pravidelné návštěvy ve výuce i na samotné učení, což jí umožní mít přehled o všem, co se ve škole děje. Podpoří jakýkoliv smysluplný nápad, ráda se bude podílet na přípravě projektů pro děti i pro rodiče, se kterými bude velmi ráda v častém kontaktu.
Během své profesní praxe absolvovala řadu nejrůznějších kurzů a tréninkových programů v oblasti komunikace, vyjednávání, vedení a motivace týmů a personálního řízení. Ráda vytváří stále něco nového a mezi dětmi je k tomu nejlepší příležitost. Snaží se podporovat přirozenou dětskou zvídavost a samostatnost, protože si myslí, že nejlepším životním učitelem je vlastní zkušenost. V rámci své dlouholeté praxe organizovala charitativní akce, tábory, projektové školy v přírodě, workshopy.
Ve volném čase se věnuje rodině (svým 3 dětem), sportům, jako je lyžování, snowboarding, MTB cyklistika a vysokohorská turistika. Ráda si přečte dobrou knihu, zahraje si na kytaru, které se věnovala v mládí, nebo zajde do divadla. Baví ji pracovat s týmem motivovaných zaměstnanců a profesionálů.
Petra Vávrová - zástupkyně ředitelky školy pro denní a dálkové studium, třídní učitelka 2.B, učitelka účetnictví a cvičení z účetnictví, garantka odborných předmětů
Královská škola je pevným základem v inovaci školy, kterou jsem si já sama pro své děti vždy přála. Cílem školy a mé profese je inspirace všem studentům, kterým pomáhám věřit ve své schopnosti, objevovat jejich skrytý potenciál a dosahovat zdánlivě nedosažitelných cílů. Má neodolatelná touha po výzvách mě stále žene k hledání nových a inovativních způsobů, jak překonat překážky studentů na cestě k úspěchu. Nenechat se odradit nezdary a zklamáními, protože to jsou momenty, které nás posilují a dávají nám zkušenosti. V mých hodinách dávám důraz na pochopení a propojení světa ekonomiky a účetnictví tak, aby do světa „dospěláků” vstupovali studenti připravení a obstáli v každé situaci.
Věřím, že život je jeden velký sen, a proto se snažím, aby studenti nikdy nepřestali věřit v sílu svých snů, neboť každý den je novou příležitostí k tomu, abychom dělali kroky k jejich uskutečnění.
Motto: Ať každý den stojí za to / Make each day count
Michaela Koktová - metodička výuky, speciální pedagožka, třídní učitelka 2.A, učitelka AJ, učitelka dálkové formy studia
Jako učitelka v bilingvních školách pracuji již řadu let. Na pedagogické fakultě jsem vystudovala etopedii, tedy výchovu a vzdělávání žáků se specifickými potřebami. Proto je moje práce s dětmi odlišná od běžného učitele, který se zajímá především o vědomosti. S dětmi jednám s respektem k jejich individuálním potřebám a nadáním a snažím se rozvíjet především jejich silné stránky. Podporuji je v jejich snaze nevzdávat se, když jim něco nejde a pomáhám jim najít vlastní cestu k řešení úkolu. Uvědomuji si, že učení neprobíhá jen ve třídě, ale po celou dobu, kterou s dětmi trávím, proto organizuji mnoho výchovně-vzdělávacích aktivit i mimo školní budovu. Učení je proces, který připravuje děti na práci. Proto dbám na rozvoj jejich dovedností, jako je skupinová práce, řešení problému, ale i práce s počítačem. Jsem ráda, že existují školy jako je tato, které umožnují vzdělávání dětí jednadvacátého století.
Andrew Buring - Head od English Studies, koordinátor Erasmus+ a DofE, garant jazyků, učitel dálkové formy studia
Do Královské školy jsem vstoupil v jejím druhém roce a jsem nadšený, že mohu pomoci stavět na již pevném základu. Doufám, že v následujících letech pomůžu škole růst novými a zajímavými způsoby a metodami. Také mě těší, že jsem součástí tak jedinečného a úžasného týmu. Během mých hodin je mým cílem pomoci studentům rozšířit jejich obzory zábavnými a vynalézavými metodami. Každý se učí různými způsoby, a proto se snažím tak i se studenty pracovat. Jsem pracovitý, kreativní a přátelský a starám se o to, aby všichni byli v mé třídě vítáni.
Kristýna Dlouhá - učitelka ČJ a AJ, garantka humanitních předmětů, učitelka dálkové formy studia
Ve školním prostředí se pohybuji prakticky celý život, od svého nástupu do mateřské školy. Za tu dobu jsem v něm prošla několika rolemi, ať už jako žák nebo zaměstnanec. V roli učitele se pak vždy těším, až budu moct dětem předat svoji lásku k českému jazyku, především ke čtení.
Ivana Hurytová - třídní učitelka 1.A, učitelka ČJ
Vystudovala jsem Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy obor český a anglický jazyk a pedagogika. Více než patnáct let jsem pracovala ve Vzdělávací nadaci Jana Husa, která se zaměřovala na inovaci humanitních oborů po letech devastace. Během této práce jsem se seznámila s řadou inovativních projektů a programů, jako je Začít spolu, Kritické myšlení, Waldorfská škola aj. Později jsem získala mnoho zkušeností s přímou výukou českého jazyka v primárním, sekundárním i terciárním školství, například jsem vyučovala češtinu pro cizince na letních školách slovanských studií, dále v mezinárodní škole English International School of Prague, sedm let jsem učila na Vyšší odborné škole publicistiky a čtyři v česko-anglické škole. Neustále hledám nové cesty, jak zlepšit výuku českého jazyka, proto jsem se rovněž pustila do doktorandského studia didaktiky českého jazyka a v roce 2023 jsem získala na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy doktorát. Český jazyk nevnímám pouze jako souhrn gramatických pravidel, ale především jako nástroj kultivovaného, smysluplného a krásného vyjadřování. Proto je moje výuka zaměřena komunikačně, jednak na pochopení systému jazyka, ale také na jeho adekvátní používání v různých komunikačních situacích. Současně se snažím ve výuce o hlubší propojení jazyka a literatury. Ve volném čase se věnuji filozofii, historii a cestování.
Nikola Škorvagová - učitelka ČJ a literatury a společenské kultury
Vystudovala jsem český jazyk a dějepis na Pedagogické fakultě v Hradci Králové. Jsem vedoucí skautského oddílu, ráda relaxuji v přírodě a ztrácím se ve smyšlených světech knih. Kdyby existoval stroj času, chtěla bych se stát československou disidentkou, prožít události roku 1968 a podepsat Chartu 77.
„Pokusme se zanechat tento svět o trochu lepším, než jaký byl, když jsme na něj přišli.“ – R. B. Powell
Jakub Skuhrovec - učitel zeměpisu, hospodářského zeměpisu a TV
Jsem optimisticky naladěný, energický a kreativní člověk. Snažím se být férový učitel, který vyslechne a poradí a občas snad i zaujme během vyučovací hodiny. Narodil jsem se v Praze, vystudoval gymnázium a vysokou školu a pracoval jako učitel, trenér, animátor, ale třeba i číšník a barista. Žil jsem chvilku v Portugalsku, na Fuerteventuře a v Dánsku. Mám rád sport, kamarády, objevování a tvoření.
Jan Špíšek - třídní učitel 3.B, učitel dějepisu a občanské nauky, učitel dálkové formy studia
Jsem vystudovaný historik a dějiny jsou nejen mým předmětem, ale také celoživotní cestou a koníčkem. Po delší době, kdy jsem byl na manažerských pozicích, jsem si s úsměvem uvědomil, že spousta zkušeností, které jsem nabral při provozování dětských táborů, se dá aplikovat úspěšně i na dospělé pracovníky ve firmách. Chyběl mi však můj obor a právě práce s dětmi, kterým rád předám zábavnou formou historii. Dějiny jsou plné zábavných událostí a poutavých příběhů, které mohou žáky nejen poučit, ale i pobavit a nemusí se vše točit pouze okolo nudných reálií a letopočtů. Jsem povahou dobrodružný a zvědavý, ale rád se posadím k pěkné knize. Těším se vždy na práci učitele a snad si i ona stane mou novou celoživotní cestou.
Martin Suntych - učitel matematiky a informatiky, administrátor Edupage, Certis a Dipsy, učitel dálkové formy studia
Matematika je krásná v tom, že je to v podstatě univerzální jazyk, kterým se domluví celý svět. Lidé sice říkají, že jim matematika nejde, a že jí nerozumí, ale od toho jsem tu já, abych všem ukázal, že matematiku zvládne kdokoliv. Matematice se věnuji v podstatě celý život a rád bych své vědomosti předal všem, kteří o ně stojí.
Informatice se člověk v dnešní době nevyhne, i kdyby chtěl. Svět informačních technologií se rychle vyvíjí a je třeba se v něm aktivně pohybovat, protože stačí, aby člověk mrknul a už se ani ve vlastním telefonu nevyzná. Proto se snažím v hodinách informatiky věnovat nejen základům, které jsou v osobním i profesionálním životě naprostou nutností, ale i novým technologiím, abychom na stará kolena nepotřebovali naše vnoučata k zapnutí našeho nového telefonu.
Michala Rusňáková - třídní učitelka 1.B, učitelka AJ
Anglický jazyk jsem kdysi začala studovat, protože mne obecně zajímá a naplňuje komunikace s lidmi. Brzy jsem poznala, že jeho výukou mohu umožnit dalším lidem navazovat vztahy a lépe si vzájemně porozumět. Po filologickém studiu anglického jazyka a literatury na bakalářské úrovni jsem se tedy rozhodla pro navazující magisterské studium zaměřené nejen na jazyk a literaturu ale i pedagogiku. S výukou jak jazyka, tak literatury, mám delší zkušenost na základních, středních i vysokých školách a ačkoli se v pracovním životě v posledních letech zaměřuji spíše na jazyk, literatura, a to obzvlášť literatura anglicky mluvících zemí, zůstává mou velkou vášní, kterou s velkou radostí čas od času okořením své hodiny.
Martin Munzar - učitel informatiky, učitel dálkové formy studia
14 let pracuji jako programátor webových aplikací a jako učitel na střední škole. Mám dvě děti a mám rád přírodu, auta, motorky a elektroniku.
Alena Panáčková - třídní učitelka 3.A, učitelka práva, veřejné správy, ekonomiky a PKA, učitelka dálkové formy studia
Jsem absolventkou právnické fakulty Masarykovy Univerzity a Vysoké školy ekonomické. Profesní titul mám z oboru Real Estate Management. V současné době dokončuji studium oboru „učitelství ekonomických předmětů“ na VŠE. Po 15 letech práce ve státní správě jsem se věnovala soukromému podnikání v oblasti financí a realit. V tomto období jsem se dostala k domácímu vzdělávání dětí, které mě oslovilo a v mnohém inspirovalo. Pak byl už jen krůček k přijetí nabídky zaměřit se na výuku středoškoláků. Své žáky se snažím vést k zájmu o daný předmět, k logickému myšlení a samostatnému řešení problémů. Do výuky zapojuji interaktivní hry a praktické příklady z reálného života. Kladu důraz na individuální přístup, motivaci a pozitivní atmosféru ve třídě.Ve svém volném čase se věnuji četbě knih, sportu, svým dětem a osobním projektům.
Veronika Bártová - učitelka TV, koordinátorka eventů a projektových dnů
Sport, konkrétně atletika, je od dětství mou vášní a koníčkem. Když jsem se na gymnáziu rozhodovala, co chci dělat, předávání lásky ke sportu bylo jasnou volbou. Na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy jsem se seznámila s velkým množstvím sportů. A to je i mým cílem: ukázat žákům co nejvíce druhů pohybu tak, aby si vše vyzkoušeli a třeba i nějakému propadli.
Anežka Bendová - učitelka matematiky
Vystudovala jsem učitelství matematiky a fyziky na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. Mimo učitelství jsem se také věnovala vědeckému materiálovému výzkumu. Jelikož jsem na gymnáziu absolvovala roční pobyt v USA, mluvím plynně anglicky. Od té doby jsem vždy toužila pracovat v prostředí, kde se propojuje učitelství s angličtinou, proto je Královská škola ideální volba.
Baví mě práce s dětmi, při které můžu rozvíjet jejich kreativitu a nadání. Od roku 2016 jsem pracovala v týmu lektorů Centra talentované mládeže. CTM se zaměřuje na práci s nadanými dětmi, mimo jiné pořádáním Objevitelských sobot.
Sama jsem si prošla badatelskou výukou fyziky a také ji tak učím. Stojím si za tím, že výuka matematiky a fyziky by neměla být nudným memorováním vzorců, ale poznávání fungování světa okolo nás. Kladu důraz na pochopení. Snažím se o to, aby žáci sami objevovali fyziku, tak jak byla objevována velkými mysliteli – skrze experimenty.
Ráda cestuji, poznávám nové kultury a zvyky v cizích zemích. Ve svém volném čase ráda zpívám, tancuji, vařím, hraju volejbal a sleduji filmy se svými nejbližšími.
María Paz Velazquez - učitelka španělského jazyka
Pocházím z Paraguaye a v České republice žiji 12 let. Již 7 let se věnuji výuce španělštiny, především na středních školách. Během své kariéry jsem absolvovala řadu didaktických kurzů a měla příležitost účastnit se výměnných projektů pro učitele a žáky v zemích jako Dánsko, Španělsko či Irsko. Také jsem doprovázela studenty na studijní pobyty zaměřené na kurzy španělštiny ve Valencii a Salamance.
Jedním z mých koníčků je tvorba didaktických materiálů. Snažím se, aby mé hodiny byly interaktivní, a často využívám hry a karty jako nástroje k zábavnějšímu učení.
Mám velký zájem o cestování, poznávání nových kultur, jazyků a objevování inovativních výukových metod. Historie a literatura jsou dalšími oblastmi, které mě fascinují. Svoji práci vnímám jako neustálý proces učení, a proto se pravidelně účastním vzdělávacích seminářů zaměřených na učitele španělštiny.
Nikolina Dvořák Vukovićová - učitelka španělského jazyka
Výuce španělštiny pro děti i dospělé se věnuji více než 15 let. Posledních 6 let jsem učila na mezinárodní základní škole a dříve 5 let na víceletém gymnáziu, kde jsem připravovala studenty ke státní maturitě ze španělštiny. Jazyky jsou mou vášní. Kromě španělštiny se domluvím plynule anglicky a srbsky a dorozumím se také polsky a trochu francouzsky.
Vystudovala jsem bakalářský obor Španělský jazyk ve sféře podnikání a navazující magisterský obor Španělský jazyk a literatura na Filozofické fakultě univerzity v Ostravě. Své pedagogické vzdělání jsem dokončila na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studií jsem jezdila pracovně do Španělska a získala tak další jazykové zkušenosti. Moji roli učitelky vnímám jako celoživotní proces, proto se pravidelně účastním vzdělávacích seminářů pro učitele španělštiny.
Předávání jazykových zkušeností mě velmi obohacuje. V hodinách kladu důraz na mluvený projev, ale nezapomínám ani na důležitost gramatiky a dávám prostor kreativitě žáků během práce na projektech. Ráda hledám nové přístupy ve výuce a nebojím se je implementovat do svých hodin. Ke každému žákovi se snaží přistupovat individuálně a respektuji jeho jedinečnou osobnost. Každoročně organizuji pro své studenty jazykové pobyty do Španělska.
Volný čas ráda trávím v přírodě, hodně cestuji, poznávám nové věci a obdivuji jinakost různých kultur. Věnuji se také sportům a četbě cizojazyčné literatury.
Kateřina Skryjová - třídní učitelka 1.C, učitelka společenské kultury a občanské nauky
Jsem učitelka umění a milovník všeho kreativního. Ve své výuce ráda zapojuji moderní technologie, včetně umělé inteligence, a zkoumám jejich možnosti a limity.
Matúš Hodoš - učitel matematiky, matematických cvičení, statistiky a základů přírodních věd, učitel dálkové formy studia
Vystudoval jsem fyziku, což mi dalo pevný základ pro analytické myšlení a hlubší porozumění světu kolem nás. Když ale zrovna neřeším rovnice nebo se nezabývám fungováním světa kolem nás, rád trávím čas v přírodě. Turistika a pobyt na čerstvém vzduchu mi pomáhají relaxovat a na chvíli vypnout. Mám rád i dobrou hudbu a vychutnávám si chvíle strávené u skvělého jídla, které je pro mě příjemným únikem od každodenní rutiny. Když potřebuji odpočinek, často se ztratím v řádcích fantasy literatury, kde mohu uniknout do světů plných magie a dobrodružství. Tyto koníčky mi pomáhají udržovat rovnováhu mezi vědeckou přesností a touhou po kreativním odpočinku.
Jitka Dyková - učitelka základů přírodních věd
Příroda a přírodní vědy jsou pro mne neustálým zdrojem nových zkušeností a motivace se dále učit novým věcem. Jsem vystudovaná bioložka a ráda předávám své zkušenosti dál, zejména v oblasti ochrany přírody, jelikož věřím, že budoucnost přírody je v rukou mladé generace!
Tomáš Pištěk - učitel PEK, ekonomiky, veřejné správy, učitel dálkové formy studia
Po absolvování právnické fakulty jsem pracoval jako právník ve veřejné správě, rovněž mám zkušenosti ze základního, středního a vyššího odborného školství, včetně řízení školy. Na střední škole vyučuji předměty právního a ekonomického charakteru. Ve volném čase rád sportuji a zajímám se o veřejné dění.
Lucie Coufalová - učitelka integrovaného ekonomického předmětu a PEK
Při studiu právnické fakulty v České republice jsem měla možnost rozšířit si obzory díky studijním pobytům v USA, Chile, Mexiku a Francii. Tyto zkušenosti mě obohatily nejen o znalosti právních systémů různých kultur, ale také mi umožnily pochopit, jak důležité je předávat své zkušenosti dál. Učení mě naplňuje, protože vidím v mladých lidech obrovský potenciál. Každý den se snažím ve výuce vytvořit prostředí, které podněcuje zvídavost a sebedůvěru, a zároveň připravuje studenty na skutečný svět.
Ve svém volném čase ráda cestuji, čtu literaturu z různých koutů světa a věnuji se dobrovolnické činnosti. Tyto záliby mě neustále inspirují a dávají mi nové nápady, jak obohatit výuku o mezinárodní perspektivy a zkušenosti z reálného života. Jsem vděčná, že mohu být součástí kolektivu Královské školy, kde se klade důraz na osobní růst jak studentů, tak učitelů.
Emily Katherine Centa - učitelka anglického jazyka
Jsem rodilá mluvčí ze Spojených států a vyrostla jsem v Ohiu. Vystudovala jsem integrovaná sociální studia na Kent State University a několik let jsem učila v USA, ale po dokončení certifikace TEFL jsem se rozhodla vrátit do Prahy, a to v roce 2022.
Vedle angličtiny vyučuji dějepis a umění. Ačkoli jsem studovala především historii, umění bylo vždy mou vášní, které se věnuji i nadále – dokonce jsem ilustrovala dětskou knihu!
Ve všech svých hodinách se snažím podněcovat kreativitu a vyjadřování, aby se studenti mohli do látky zapojit novým a smysluplným způsobem!
Denisse Castanos Bautista - učitelka anglického a španělského jazyka
Narodila jsem se v mexickém Acapulku a vystudovala jsem Vysokou školu vědeckých a technologických studií ve státě Guerrero. Na Pražské hudební konzervatoři studuji obor housle. Jsem kreativní člověk, který s nadšením inspiruje nové generace prostřednictvím jazyků, hudby a tance. Mým největším zájmem jako učitelky je rozvoj studentů a sdílení své kultury.
Illia Soloviov - učitel odborných předmětů
Ema Oravcová - školní psycholožka
Ako školský psychológ poskytujem študentom individuálne sedenia, skupinové sedenia a workshopy zamerané na rôzne témy duševného zdravia. Pre rodičov ponúkam poradenstvo a workshopy so zameraním na témy výchovného poradenstva. Taktiež sa zameriavam na prácu s dynamikou triedy a na šírenie povedomia o dôležitosti mentálneho zdravia a metód, ako sa o neho starať. Mojím cieľom je vytvárať pre študentov prostredie, v ktorom sa cítia vypočutí a v bezpečí, a zároveň im poskytovať potrebné zdroje a nástroje na zvládanie náročných období a situácií, ktorými si práve prechádzajú.